آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دکتر مردانی: اُمیکرون در کشور رو به افول است

  • کد خبر: ۱۰۰۷۳۴
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
دکتر مردانی: اُمیکرون در کشور رو به افول است
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا با بیان اینکه داریم به سمتی می‌رویم که اُمیکرون را کنترل کنیم، گفت: متاسفانه همچنان در آی‌سی‌یو بیمارستان‌ها، بیماران بدحال بستری هستند و به همین دلیل هم هست که همچنان مرگ و میر در حد بالایی قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دکتر مسعود مردانی، درباره وضعیت کووید19 با سویه اُمیکرون در کشور، گفت: خوشبختانه موارد اُمیکرون در کشور رو به افول است و مشاهدات میدانی ما نشان می‌دهد که موارد سرپایی بیماری از نصف هم کمتر شده است و موارد بستری هم رو به کاهش است.

وی با بیان اینکه متاسفانه همچنان در آی‌سی‌یو بیمارستان‌ها، بیماران بدحال بستری هستند، گفت: به همین دلیل هم هست که همچنان مرگ و میر ما در حد بالایی بوده و به نظر می‌آید که تا دو هفته دیگر احتمالا این میزان مرگ و میر ادامه یابد. بعد از آن که موارد ابتلا و بستری کاهش یابد، میزان مرگ‌های کرونایی نیز کاهش پیدا می‌کند.

مردانی با بیان اینکه تعداد شهرهای قرمز کرونایی نیز در کشور به شدت رو به کاهش است، گفت: اگر خدا بخواهد داریم به سمتی می‌رویم که اُمیکرون را کنترل کنیم، البته اگر واریانت جدیدی اتفاق نیفتد.

وی ادامه داد: مشاهدات میدانی ما نشان می‌دهد که گذر از قله پیک ششم کرونا در کشور دارد اتفاق می افتد.

این عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا با اشاره به تعطیلات نوروز نیز گفت: مردم در این شرایط باید هوشیاری خود را حفظ کرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. مردم ماسک بزنند، فاصله اجتماعی را رعایت کنند. افرادی هم که هنوز واکسن تزریق نکرده یا واکسیناسیون‌شان را تکمیل نکرده‌اند، نسبت به انجام آن اقدام کنند. فکر نکنند که کرونا تمام شده و هوشیار باشند. اگر این موارد را رعایت کنند، ان‌شاءالله عید خوبی در پیش خواهی داشت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->